sâmbătă, 12 decembrie 2009

Prima zi de ski

Dragi cititori, in sfarsit am fost la ski. Ok, a fost doar o incercare, dar Andreea, fata mea, a schiat. Prima ei zi de schiat. Si am fost foarte mandru de ea. S-a miscat foarte bine pentru prima ei zi cu ski-uri in picioare.
Am luat un monitor, Ando, care a coborat de 8-9 ori in diagonale. O urcare cu teleskiul, o coborare in diagonala, o urcare cu teleskiul, o coborare in diagonala s.a.m.d.. Bineinteles ca dupa 9 coborari, saracuta de ea era cam.....rupta. Dar nu s-ar fi dat batuta.
Trebuie neaparat sa mai mergem, din cel putin doua motive: primul este ca trebuie sa-si continue exercitiile, iar cel de-al doilea este ca eu nu am schiat deloc.
Sper ca in cateva ore cu monitorul sa invete si sa o iau cu mine. Vointa stiu ca are, curajul nu-i lipseste.

Nu uitati, a venit zapada. Mergeti si distrati-va, relaxati-va, eliberati-va de problemele de zi cu zi si incarcati-va cu optimism si voie buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele stiri ZF

Ultimele stiri Mediafax

Ultimele stiri Hotnews

Ultimele stiri Conso

Ultimele stiri Fonduri Europene

Victor Ciutacu - Vorbe Grele

finantare credite bancare