duminică, 21 februarie 2010

Steaua - Ceahlaul 1-3 :"Am vrut să demisionez! Jucătorii m-au convins să rămân!"

Mihai Stoichiţă a dezvăluit, la finalul partidei cu Ceahlăul (1-3), că a dorit să renunţe la postul de tehnician al Stelei, dar că jucătorii au fost cei care l-au oprit să ia această decizie.

"Lippi" crede că meciul s-a "rupt" în minutul 61, când partida a fost întreruptă după ce Gigi Mulţescu a intrat pe teren, acuzând că a fost lovit de un bulgăre aruncat din tribună, moment după care elevii săi şi-au pierdut concentrarea.

"Trebuie să jucăm. Nimic nu e pierdut. Am avut multe momente bune. Am ratat multe ocazii..după care a venit întreruperea jocului, care a dereglat totul. Am stat de vorbă cu băieţii şi le-am zis că nu e pierdut. Poate a fost o stare de euforie după întoarcerea fanilor la stadion şi am crezut că putem câştiga numai cu ei. Fotbalul oferă astfel de momente şi trebuie luate ca atare. Mulţescu a fost abil, ştia că va crea această stare de nervozitate. A făcut tot posibilul ca echipa lui să câştige. Totul s-a frânt după întreruperea jocului. Poate ar fi fost mai bine să plec din seara asta, dar jucătorii m-au oprit. Nu vreau să par un laş, dar ştiu că multă lume nu mă vrea. O să am o discuţie şi cu conducerea, să vedem ce putem să reparăm", a declarat Stoichiţă la gsptv.

Sursa: prosport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele stiri ZF

Ultimele stiri Mediafax

Ultimele stiri Hotnews

Ultimele stiri Conso

Ultimele stiri Fonduri Europene

Victor Ciutacu - Vorbe Grele

finantare credite bancare