sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Becali actionar la Dinamo. Giovanni Becali: "Gigi nu va mai afla în viaţa lui ceva de la mine!"

După ce vărul său, Gigi Becali, a spus despre el că ar putea investi la Dinamo, Giovanni Becali a comentat ipoteza la GSP TV: "Gigi nu va mai primi nici o informaţie in viaţa lui de la mine, nici un secret. E ultima dată cînd eu îi spun vărului meu ceva! Nu e adevărat! Asta e problema mea şi nu trebuie să dau eu acum un răspuns despre ce voi face şi cum voi cheltui banii. El a zis-o, dar în viitor nu va mai şti nimic de la mine, doar cînd e ziua mea, a celor din familie, sau cînd sînt nunţi şi botezuri".

Fostul impresar a vorbit şi despre posiblitatea ca Gică Hagi să antreneze ŢSKA Sofia: "Noii patroni de la ŢSKA Sofia sînt prietenii mei, prima dată s-au interesat de Piţurcă, le-am zis că nu vine să discute sub 800.000 de euro, de Hagi le-am zis la fel, asta a fost tot. Le-am zis că ei nu merg decît la aceste sume şi nimic mai mult".



Sursa: gsp.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele stiri ZF

Ultimele stiri Mediafax

Ultimele stiri Hotnews

Ultimele stiri Conso

Ultimele stiri Fonduri Europene

Victor Ciutacu - Vorbe Grele

finantare credite bancare