luni, 30 noiembrie 2009

LA MULTI ANI de Sfantul Andrei

LA MULTI ANI tuturor celor care poarta numele de Andreea, Andrei, Andrea s.a.m.d..

LA MULTI ANI, in primul rand, fiicei mele Andreea. Chiar daca nu tinem aceasta zi, totusi trebuie sa simta copilul ca este o zi aniversara. Chiar daca nu am reusit sa ajung mai devreme acasa, totusi, Andreea, ca de fiecare data m-a asteaptat cu bratele deschise, cu aceleasi jocuri cu care ma asteapta de fiecare data si cu acelasi zambet pe toata fatuca ei.
Asa sunt copii, chiar daca ii certi, pe urma ii ierti, chiar daca te supara pe urma te joci cu ei. Asta este lucrul cel mai minunat in relatia cu propriul copil. Recunosc ca de multe ori sunt mult prea obosit ca sa ma joc cu ea, dar ea insista si imi sare de gat, si iar insista. De multe ori nu cedez, dar uneori pana si eu ma satur de atata refuz incat accept invitatia ei la joaca. Urat din partea mea, nu? Ar trebui sa-i acord mai mult timp. Asa cred si eu. Sper sa reusesc.

In alta ordine de idei le urez LA MULTI ANI si copiilor colegelor mele. Sa le traiasca baieteii si sa se bucure de toate nazdravaniile lor.

2 comentarii:

Ultimele stiri ZF

Ultimele stiri Mediafax

Ultimele stiri Hotnews

Ultimele stiri Conso

Ultimele stiri Fonduri Europene

Victor Ciutacu - Vorbe Grele

finantare credite bancare