marți, 24 noiembrie 2009

Jurnalul unui candidat in turul II

Am citit undeva acest pamflet si mi-a placut. Sper sa va placa si voua cititorilor.

*Sunt aproape plictisit. Stiam ca ma calific, goddamit! Stiam si ca nu am cum iesi din primul tur, asa ca nici locul obtinut nu a fost o surpriza. Acu` trebuie sa dau iar o fuga la Mascva sa vad ce mai am de facut. N`as vrea sa`i dezamagesc (s`au purtat totusi, frumos cu mine).

*M`a sunat un nenorocit de ziarist sa ma intrebe ce plan economic am pentru Romania. I`am enumerat cateva dintre prioritati, alea care mi`au venit primele in minte. O copertina pentru magazinul de la coltul strazii mele. Doua pubele noi pentru blocul din vecini, care a ajuns sa isi arunce rosiile stricate in masina mea, exact cand trec eu pe langa ei.
Mai vreau sa infiintam locuri de munca pentru tineri. Primele doua le voi infiinta personal, urmand sa ofer o sansa in cazul a doi paraziti, daca accepta sa`mi stearga pantofii zilnic si sa stea cu o frunza de palmier in mana, cand am oaspeti. Mai am cateva idei, da` le tin pentru dezbaterea finala.


*Dom`ne va tre`i sa vad cum fac chestia aia cu scaderea TVA la 14-15% si eliminarea cotei unice. De fapt, ma gandesc sa elimin cu totul taxele si impozitele. Da`l dreaq de buget. Exista FMI ? Exista ! Pai si`atunci ?? De dat un comunicat in care sa spun ca nu avem de ce ne teme. In fond, suntem in UE, ce`o sa ne faca ? O sa ne dea afara din Europa ? Hahahaha…

*Imi spune secretara ca au sunat aia de la NASA. Vorbisem cu ei sa trimitem un roman in spatiu. Am scos repede foile pe care statea munca mea de 20 de ani incoace si am inceput sa insir nume si CNP`uri. Le`am spus ca, dincolo de realitatile Romaniei, asta e adevarata prioritate : sa avem un roman in Cosmos. Deja i`am pregatit un steag al PSD sa`l infiga pe luna. Cand ala mi`a spus ca suntem la nush ce farsa, m`am enervat cumplit de incepusem sa recit « Sonata a noua » a lui Betowhen ala, cum fac eu cand sunt nervos

*I`am sunat pe ratatii aia care nu s`au calificat in turul doi si le`am zis sa`mi dea voturile. I`am si felicitat la oha pentru curaj (hahahaha) si s-ar putea sa ma inteleg cu cativa dintre ei. Cel mai greu va fi sa indeplinesc unuia cererea. Vrea sa i-l aduc pe Baiazid sa stea de vorba cu el. Le-am zis alora din staff ca nu ma intereseaza, din pamant, din iarba verde sa-mi scoatza un Baiazid, ca nu ma pot duce la negocieri cu mana goala.

*Dom`ne, in mod normal Basescu (ptiu, uciga`l toaca, puschea pe limba etc) nu are cum castiga. Daca asta ii invinge pe tot ce inseamna mogul in tara asta, basca pe mine si pe familia mea, inseamna ca`i Diavolu`n persoana. Chiar , sa`l sun sa incerc sa negociez sa`mi dea si voturile lui in turul doi. Daca e de acord, l`am spart !

*Am elaborat un program prin care sa scapam de virusul gripei porcine. Sincer, credeam ca va lovi mai intai in PSD, da` se vede treaba ca virusu asta n`are criterii. Da in cine apuca. In fine, mai intai va trebui sa ne supunem unui control medical cu totii. Ca sa dau un exemplu, am sa ma supun eu primul unui control medical. Mi`au sugerat multi, chiar si de la noi in partid ca poate ar fi bine sa ma controlez. Gura pacatosilor….

*Dom`ne, daca ajung presedinte, il pun pe cumnatu`meu saracu, director la FMI. La Eximbank ia putin- vreo 21.000 de euro pe luna, fara bonusuri. Are si el dreptu la un job cat de cat…

*M`a sunat un nenorocit de ziarist sa ma intrebe ce plan economic am pentru Romania. I`am enumerat cateva dintre prioritati, alea care mi`au venit primele in minte. O copertina pentru magazinul de la coltul strazii mele. Doua pubele noi pentru blocul din vecini, care a ajuns sa isi arunce rosiile stricate in masina mea, exact cand trec eu pe langa ei.
Mai vreau sa infiintam locuri de munca pentru tineri. Primele doua le voi infiinta personal, urmand sa ofer o sansa in cazul a doi paraziti, daca accepta sa`mi stearga pantofii zilnic si sa stea cu o frunza de palmier in mana, cand am oaspeti. Mai am cateva idei, da` le tin pentru dezbaterea finala.

*Am zis ca daca ajung presedinte, il pun pe cumnatu`miu sef la FMI ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele stiri ZF

Ultimele stiri Mediafax

Ultimele stiri Hotnews

Ultimele stiri Conso

Ultimele stiri Fonduri Europene

Victor Ciutacu - Vorbe Grele

finantare credite bancare