marți, 1 decembrie 2009

Concediul din Grecia

In unul dintre concedii am fost in Grecia. De fapt am fost de doua ori, dar ultima a fost ceva deosebit. Initial am spus ca in nici un caz nu merg in Grecia deoarece acolo sunt foarte multi romani ...si ca sa zic asa, as regasi atmosfera de la noi. Dupa mai multe "negocieri", cautari pe net si alte filmulete, postari pe net, am hotarat ca sa merg. Ei, vreau sa va zic ca nu am regretat deloc. A fost deosebit.
Am fost pe una din insulele din Greciei, adica pe Zakynthos. Este o zona linistita, cu peisaje deoasebite.
Cuvintele nu cred ca-si au rostul. Mai bine urmariti imaginile de mai jos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ultimele stiri ZF

Ultimele stiri Mediafax

Ultimele stiri Hotnews

Ultimele stiri Conso

Ultimele stiri Fonduri Europene

Victor Ciutacu - Vorbe Grele

finantare credite bancare